lørdag den 8. februar 2014

Sidste gang....

Cdon er ikke besværet værd!
Jeg fik et køleskab der var ødelagt derfra, eller fra deres underleverandør Tretti.
I 1,5 måned har jeg forsøgt at komme i kontakt med dem, hvor jeg så for en uge siden fik svar at de ville levere et nyt og tage det gamle med, tirsdag var der en fragt mand på vej ud for at hente det ødelage, men han havde ikke et nyt med, så får de da heller ikke det andet...
For det ikke skal være løgn reservere de pengene igen for et køleskab der er betalt... 
Hvordan kan det lade sig gøre?
Det er bare ikke godt nok, de har ikke styr på noget som helst og deres kundeservice er så inkompetent at det gør ondt. Og man skal satme sætte et kryds i kalenderen når man får et svar, for dem bliver man ikke ligefrem bombarderet med! Og så er de så flabede at de beder om ens forståelse, når man gør det så laver man ikke flere fejl! Men det er langt fra tilfældet her. 
Jeg vil da aldrig håbe at jeg kommer i nærheden af så dårlig service igen, men da jeg planlægger ikke at benytte mig af deres inkompetence igen, er der en god chance for det ikke sker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar