onsdag den 19. februar 2014

Sindsyge må være sådan noget der kommer snigende....

Det her er mit 'hul' i stuen....
Først tænkte jeg lidt vand, skal da ikke gøre mig sur og irriteret.... 
Og intet er så galt det ikke er godt for noget, jeg fik en ny skænk ud af det...
Jeg har kunne ignorere det sådan da, det er belastende at skulle flytte møbler og ha det rodet indtil det er iorden igen men ikke noget der gik mig på....
Men her er dyret der gør mig vanvittig!
Den f***ing affugter larmer rå meget, jeg vågnede kl 6 og kunne så ligge der og kunne kun  høre den belastende summen, der må være nogen der sidder og får sig et seriøst grin for den tingest er sendt direkte fra Fanden selv! Hvis den skal stå her i 14 dag når jeg da at blive sindsyg inden!
Så når den er væk kan jeg stadig høre den.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar