tirsdag den 10. juni 2014

Én af to onder...

Vi var til vi rocker i weekenden...
Der er meget lidt musik jeg ikke kan holde ud at høre på, for det meste er det sådan noget hvor de bar skriger og der er ingen der rigtig ved hvad det er de prøver at få ud somme tider spekulere jeg på om de selv ved det?
Jeg har også altid sagt at jeg hader Poul Dissing fordi han er en spasser og belastende at høre på....
VS
MEN Rasmus Seebach pisser mig endnu mere af, aldrig har jeg hørt noget musik der kan gøre mig så irriteret og gal at jeg bar har lyst til at smadre et eller andet og bare tage hjem.. 
Han må kunne et eller andet siden han er blevet så populær han gør det bare ikke for mig tværtimod.
Det er i hvert fald sidste gang jeg tager til noget hvor han er på programmet, og så lige inden det jeg er kommet for at høre....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar