søndag den 29. juni 2014

Udsalg...

Hvorfor er der udsalg i hele Odense lige nu? Plejer der at være det?
Inspiration har i den anledning 40% på alt Le Creuset...
Det er bare for ondskabsfuldt, for det blev jo meget dyrere end jeg havde planlagt...
I inspiration købte jeg lagkagefadet og 2 tepose holdere og et ildfast fad...
Så fik jeg at hvide at de havde det samme i imerco i Tarup centeret...
Så der kørte Camilla og jeg ud idag for at kigge, havde jeg haft mange penge havde jeg købt 12 portionsskåle, eddikekande, oliekande, tepotten osv... 
Men det har jeg desværre ikke så det blev til kartoffelkrukken og løgkrukken.. 
Det er så også noget af det dyreste af det at jeg vil have, så er de da væk fra ønskelisten...
Samtidigt kom mine bøger ind af døren ovre hos min mor igår så jeg har rigeligt at gå igang med...
Det er altid lækkert med lidt nyt og nye bøger, så jeg kommer ikke til at kede mig i sommerferien, så kan jeg da få fred og ro til at læse...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar