mandag den 16. juni 2014

Massevis af papirforme...

Så fik jeg hentet mine nye papirforme...
Jeg har fundet en side med billige papirforme, selvom det er billigt kunne jeg købe så mange at jeg blev fattig, jo flere forskilige jo bedre...
Problemet er bare at jeg ikke kan nænne at bruge nogen af dem de er så fine..
Så venter jeg bare på mine Disney bogstav udstikkere kommer, de har snart været længe undervejs..
Lørdag var jeg alene hjemme, så det gav anledning til at få fundet plads til vidunderet, det er altså ikke nemt i et køkken med soda stream og 2 kaffemaskiner... 
Men det endte med at micro ovnen kom op oven på skabet, det er lidt højt oppe så vi skal nok bruge en taburet når den skal bruges, men det er jo ikke ret tit vi bruger den...
Så den nye røde endte ovenpå fryseren, så skal jeg bar have noget lys over den...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar