søndag den 15. februar 2015

En ny beboer....

Mød Dirk.
Da min mor skulle have hjælp til at købe nogle hækleopskrifter på nettet hvor Dirk var imellem syntes jeg den så kedelig ud, lige indtil min mor havde hæklet hende færdig....
Jeg blev vild med hende med det samme, hun er bare sød, og nu bor hun her YEAH!!!! 
 Jeg har også fået lavet fastelavnsboller idag, de samme som sidste år, i år puttede jeg nougat i halvdelen for at se hvor godt det ville blive...
Det blev rigtig godt, men meget sødt, der står den mørke chokolade bedre i 'kontrast' til remoncen...
opskriften kan du se her...
Jeg har også fået en ny bog ind af døren...
Så nu har jeg ikke mindre end fem en halv bog der venter på at blive læst, den halve er en om den russiske zar familie den er lidt lang så det er en 'tage frem en gang imellem bog', så er der de sidste Beautyful dead, en hunger games, den uendelige historie og den nye....
Når jeg er færdig med Beautyful må jeg hellere blive færdig med hunger games så jeg kan få købt og læst den sidste af dem også...

2 kommentarer:

  1. UM.Jeg smagte da ikke noget til dine fastelavnsboller. Håber du er god ved Dirk.

    SvarSlet
  2. Han har spist dem alle sammen... Hun har fået sin egen plads

    SvarSlet