tirsdag den 24. februar 2015

Weekenden var så laaaaang...

Det er længe siden jeg virkeligt har glædet mig til at komme på arbejde, som jeg gør nu,
det er det bedste job jeg kunne få, det har bare sine stille perioder....
Også lige nu er det en stille periode, men weekenden har bar været så lang og irriterende, jeg har ikke kunne tage mig sammen til at lave noget som helst...
Så det eneste jeg nåede var:
        • I biografen med min mor og se Fifty shades of grey
        • Ordne lidt vasketøj (blev bar aldrig laget sammen)
        • Hente mit kamera
Fifty shades var rigtig god, jeg vil ikke læse bøgerne for ikke at ødelægge en god film...
Denne uge eller weekenden skal jeg se om jeg kan:
        • Få gjort lidt rent 
        • Hvis det er varmt nok putte ham den lille sorte i bad
        • Rydde op i indkørslen
        • Støvsuge og vaske bil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar