lørdag den 7. februar 2015

Plads, plads, plads men ingen plads...

Jeg har endnu engang prøvet at få plads til alt mit køkkenudstyr uden held...
Selv den skænk jeg købte til stuen er fyldt og stadig ingen plads, det ene skab ser således ud...
Jeg er så meget fortabt,(måske jeg lige gik lidt for meget amok i cup cake forme flippet men de er så fine alle sammen)  og der er stadig en million ting jeg mangler, en stor del af det er noget gammelt der skal skiftes ud med nyt, men der er også en masse som jeg ikke har til at dækket et pænt bord.. 
Jeg har sorteret så mange gange efterhånden, og nu er der bare ikke mere der kan sorteres fra....
Selv min frk. Rød må stå i et hjørne helt alene oven på fryseren uden ordentligt lys, et højskab ville skabe mirakler, MEN der er ikke plads til et....
Hvem havde også lige set komme at jeg skulle begynde at interessere mig for at bage, for 5 år siden kunne jeg ikke engang bage boller altså haha...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar