tirsdag den 3. februar 2015

Weekender er bare for korte...

Lørdag stod jeg tidligt op, jeg havde regnet med jeg skulle lave den der tingest til arbejde og bagefter i centeret og se om jeg kunne finde nogle film da de havde tilbud, og til sidst ind og se ishockey..
Men jeg nåede kun at lave tingesten...
Den var bare irriterende, lommerne drillede, elastikken ville ikke som jeg ville så den blev skoddet igen, men det endte da med et godt resultat... 
Det tog så hele dagen, så de der film må jeg nøjes med at drømme om..
Søndag kom Miriam vi skulle se film, War horse, Frozen og Maleficent, der hører selvfølgelig slik og chips med til sådan en dag, og der var rigeligt af det...
Slikket kom på et drejefad, så det ikke krævede en alt for stor indsats for at få det man ville have...
Vi skulle have bagt pizzasnegle, men det glemte vi...
Tilsidst gik vi over til min mor og spiste pizza sammen med dem....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar