fredag den 24. april 2015

Endelig....

Onsdag fik jeg langt om længe mine alufælge på ferrejen..
Det har jeg også kun ventet på siden sidst på sommeren sidste år...
Jeg har købt nye ventilhætter til dem også istedet for de der kedelige sorte plastik,,
Så nu er den bar rigtig fin....
Jeg havde fået at hvide stereo studiet også skulle lukke på lørdag, så jeg kørte derind for lige at se om der var noget jeg skulle nå at have, da jeg så spurgte ad er det heldigvis kun den inde i byen der lukker så den i centeret bliver der, der komme så bar andet personale på det er lidt ærgerligt, men bedre end ingen butik... Så jeg købte en enkelt film nu jeg var der, også kunne jeg lige smutte forbi isenkræmmeren i samme anledning, de havde lige de 2 røde rosti æggebægre jeg manglede...
Da jeg kom på arbejde fik jeg lige hentet en pakke også, med en lille opbevaringskiste i..
Så nu mangler jeg den mellemste, med det motiv...
Senere kom Christina med tupperware...
Shakeren fik jeg for at holde et party, kluden var kundegaven, de fire frysebokse var værtindegaven og de 7 andre frysebokse var gaven for at sælge for 5000...
Det er hvad jeg selv købte på party'et, jeg er så vild med dyre drikkeflaskerne, og sys det er så sødt man kan få sandwich bokse der passer til...
Så igår nåede at blive en pænt indbringende dag, nu venter jeg bare på mine selespænder til bilen kommer fra Kina og det sidste rosti jeg mangler dukker op...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar