onsdag den 8. april 2015

Jeg blir aldrig træt af gaver...

Idag fik jeg en gave af min kollega Erik...
En Olaf figur og kinder chokolade...
Det er guf og Olaf er bar så sød og han passer lige ind ved siden af E.T. og Gizmo..
Jeg fik også min Le Creuset oliekande som jeg har bestilt for de penge jeg fik i føzdagsgave..
 Den store er oliekanden og den lille er den eddikekande jeg fik af mor og Lars..
Igår fik jeg min chokoladeform med Nuser så nu skal vi snart lave chokolade igen..
Jeg skal snart igang med noget af det børnetøj i den bog jeg fik af Randi og mormor, jeg glæder mig til at få tid til symaskinen igen det er ved at være længe siden...
Jeg har set der er kommet et sted hvor man kan købe stof i Ryslinge men de har kun åben en dag om ugen og så er det fra 11-17 så jeg får lidt problemer med at nå derover, men jeg har set billeder af noget af det de har derovre og der er flere forskellige jeg bar må eje, noget af det har jeg allerede ideer med...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar