lørdag den 4. april 2015

Man bliver mæt af kage...

Igår var Miriam og jeg i cirkus, bagefter kørte vi hjem og bagte kager til idag...
Vi bagte en red velvet kage og oreo cupcakes, det tog godt nok lang tid, fondant'en drillede og glasuren til cup cakes'ne klumpede og flød ud og vi var ved at være udkørte, men alt ordnede sig i sidste ende og vi blev færdige...

Idag startede jeg med at blive vækket af min mor og hendes mand med føzdagssang, efter det måtte jeg vente pænt så jeg kunne få nogle gaver...
Jeg fik fiskelinse og batterier til mit kamera, et par støvler, et par sko, 2 sæt undertøj, 3 natkjoler og en le creuset teposeholder...
Da jeg stod op jeg gjorde rent, bagte boller og dækkede bord...
Kl 15 kom gæsterne...
Jeg fik en le creuset suppeterrin og eddike kande af min mor og hendes mand..
 2 portionsskåle af Negerdreng og Gaston..
En toilettaske og penge af min gudmor og gudfar..
En mønsterbog af min mormor og min moster..
En skakbageform af min moster og onkel..
4 isasietter og 6 rosti mini skåle af Merete og Bjarne..
4 udstikkere, en chokoladeform, et krus med Olaf, madelindeform, 2 rosti skåle og chokolade af Miriam..
Af min mor og hendes mand fik jeg også et påskeæg...
De er rigtigt fine, så nu skal jeg lige finde en plads til dem...
Jeg serverede som sagt boller med pålæg og masser af kage, der var vist ingen der gik sultne herfra, hvis de gjorde var det deres egen skyld...
Men det var rigtig hyggeligt, og meget rart at det meste af familien var her...
Nu har jeg også fået ryddet stuen på plads igen og opvaskeren har klaret resten...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar