tirsdag den 31. marts 2015

Hvor blev det der forår af????

Det har været pænt koldt den sidste uges tid, men at vågne, kigge ud af vinduet og det sneer...
Helt ærligt der røg drømmen om at skifte til sommerdæk og en ren bil...
Søndag var jeg ude hos Miriam vi skulle bage roulade og i biografen og se filmatiseringen af askepot.
Rouladen blev ikke helt som planlagt, dejen hang i formen, så det er en øver, den må skulle have noget mere i ovnen...
Filmen var rigtig god den kan jeg godt forudbestille...
Igår blev jeg færdig med at gøre køkkenskabe rene, både indvendigt, udvendig ovenpå og det hele, plus jeg fik lavet plads til det sidste nye tupperware, hvilket jeg fik med hjem i søndags...
 Der var også 8 space maker skeer som ikke nåede med på billedet, jeg tror aldrig jeg får nok tupper haha så jeg skal have et KÆMPE køkken...
Mit karse er også nærmest groet ud af de små skåle..
Jeg skal have lavet en portion mere inden min føzdag tror jeg det kan det vist godt nå...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar