torsdag den 26. marts 2015

Så der ferie...

Lige indtil efter påske...


Så har jeg jo selvfølgelig været henne og bage til kollegaerne..
Denne gang blev det osteboller, skulle ha prøvet om de blev bedre af at blive bagt i muffinforme..
De blev meget bedre, luftige og lækre, så de skal helt klart laves på den måde frem over...
Jeg fik 20 plus en mini til ham den lille sorte, han skal jo ikke snydes og man skal jo have noget lækkert når man skal have kosttilskud...







 Ham den lille sorte fik også sin nye seng igår, den var så lidt større end den gamle, men det ser ikke ud til at genere ham...
(Sådan ser man ud når man er træt af at blive taget billeder af og bar gerne vil sove..)
Jeg så i et blad en dag at man kunne så karse på vat i små skåle, så nu har jeg prøvet at så noget i mine små rosti skåle, og stillet dem i den ene klokke som jeg fik af min mor for et stykke tid siden..

Så nu håber jeg det bliver til noget, den står i vinduet så må vi se om den får sol nok..
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar