mandag den 23. marts 2015

Kom nu......

Vi var til tupperware party i onsdags, og varerne skulle komme tidligst den 23. nu kan jeg snart ikke vente mere... Jeg fik noget af det med hjem samme dag...
Men jeg mangler stadig alt det andet...
Samtidigt er der kun 12 dage til min føzdag, og jeg glæder mig rå meget..
Jeg er spændt på hvad de forskellige har købt til mig, min ønskeseddel er jo lidt lang så udvalget er stort, men det gør det bare så meget sjovere for så har jeg ikke den mindste chance for at gætte hvad de har købt...
Jeg ønsker mig bla.
Nightmare before christmas kagedåse...

 Le Creuset tallerkener i alle størrelser...

Flere madbøger og bøger... 
Og alt det andet som du kan se her...
Ham den lille sorte har føzdag idag, så endnu engang blir han forkælet med god mad og masser af kiks, imorgen bliver hans gave hentet så han kan komme til at sove godt igen, han ved det bare ikke endnu...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar