lørdag den 7. marts 2015

Det er da bar fantstisk!!!!

Jeg hader Post Danmark og det er ikke fordi jeg er totalt indædt GLS'er, men fordi de bare er indkompetente! Jeg bestilte det sidste Rosti fordi alt det røde er på vej ud åbenbart, men de sendte det så med Post DK... 
For det første levere de ikke til den adresse den er bestilt til jeg bestilte til brugsen lige i nærheden men idioterne levere den til tanken som ligger 5 km væk eller det gør de så ikke engang, de sender en sms om at den er leveret til tanken og så da jeg kommer derover får jeg a thvide min pakke ikke er der, men at den vil komme imorgen (HALLO!!! de kører ikke om søndagen!!) så hvis jeg er heldig kommer den mandag, så kan jeg få lov til at køre igen! 
Det er bare ikke godt nok, jeg forstår ikke at det kan være så svært at sende sms'en når den rent faktisk er leveret...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar