søndag den 12. april 2015

Søndag igen...

Weekenderne går for det meste alt for hurtigt....
Igår kom resten af det jeg har bestilt for mine føzdagspenge..
10 Le Creuset portionsskåle, men der er selvfølgelig fejl på nogle af dem, så det skal jeg lige have kontaktet dem om, håber ikke det bliver et bøvl...
Den sidste hunger games bog, så jeg kan få den læst oz...
Og Gustav købte jeg bare fordi jeg tænker hvordan mon man bliver sådan...
Min føzdagsgave til Lars kom også, så nu glæder jeg mig til at se hvad han mener om den...
Idag har jeg tegnet mønster af til en kjole i str. 80 fra min nye bog jeg fik af mormor og Randi til min føzdag..

Men da jeg havde klippet mønsteret gik det op for mig jeg ikke har noget stof at sy den i...
Så nu går turen nok snart mod stof og stil eller en anden stofbutik inden så længe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar