søndag den 19. april 2015

Oprydning og tupperware...

Igår var jeg ude og hente min opbevaringskiste til alle mine bageforme..
Så nu har jeg lidt mere plads i mine køkkenskabe, den er også helt fyldt...
Problemet er bare hvor jeg skal stille den, foreløbig står den i soveværelset...
 Man kan få dem i fem størrelser, så jeg mangler de andre 4 så tror jeg måske jeg havde plads til alt mit bagegrej....
Om eftermiddagen holdte jeg tupperware, vi var 10 og Jeg fik bestilt 2 nye space makere, en skræller og et sæt med frø drikkedunk og sandwichbox, vi solgte for over 5000 så jeg får hele frysesættet i værtindeprogrammet, og det var mig der troede vi ville få problemer med at nå de 3000...
 Randi, mormor og Johnna var her også, de havde blomster med fra haven, de dufter bare så godt i hele stuen idag...
De havde også en lille gave med, 3 små bageforme og et lille hæfte med opskrifter i, og så havde de opskrifts bøger med som min gudmor havde lovet mig, det bliver spændende at komme igang med..
Miriam og jeg har allerede fundet en opskrift på is vi skal prøve...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar