onsdag den 10. juni 2015

Marilyn Manson...

Mandag fik jeg sat knapper i dino-kjolen..





















Den blev rigtig sød syntes jeg, den virker bare stor i den størrelse (2-3år) syntes jeg...
Jeg fik også lavet et sæt sengetøj mere, med en brun tittekant...
Det blev også rigtig fint...
Om aftenen skulle vi til Marilyn Manson koncert i vega huset i københavn, vi kørte kl 17, og vi var der lige til tiden...
Det var et rigtig godt show,  jeg syntes bare det er nogle for små scener de sender ham ud på, det var det også sidste gang, men det var klart bedre denne gang, jeg tager afsted hvis han kommer igen det er helt sikkert...
Det var bare så ærgerligt vi stod så langt fra, fordi der var så mange mennesker, at jeg ikke kunne få nogle ordentlige billeder....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar