fredag den 19. juni 2015

Sociale medier ikke et socialkontor....

Nu kommer det sure opstød altså!!!!
Hvordan kan nogen få sig selv til at bede om penge på facebook?
En ting er at skrive om der er nogen der kan låne én penge, men at oprette en dimmer hvor andre kan gå ind og donere penge til dem og det de selv syntes de skal bruge penge til, det er bare ikke iorden.
Det er et socialt medie ikke et fucking socialkontor!!!!!
Jeg syntes det er så fucking flabet at de tror at de kan tillade sig at bede andre om at forære dem penge på den måde..
Hvorfor skal de gøre DERES problemer til alle dem de kender's problem?
Hvis man bliver arbejdsløs så indordner man sig efter det og lader vær med at bruge alle de ekstra penge som man ikke længere har (jeg ved godt det kan være svært)....
Lider man af ludomani må man sgu søge hjælp til at styre det istedet for at lægge problemet over på andre, jeg kunne gylpe ud over det altså!!! 
Hvordan tror de andre håndtere en svær penge sitiuation???
Personligt ville jeg ALDRIG bede nogen forære mig så mange penge, for jeg ved satme godt at hver en krone af dem jeg ejer er tjente penge og dem deler jeg ikke ud af fordi nogen ikke kan styre deres pengeforbrug og bruger deres børn som argument for at de skal have det hele foræret...
I min verden er det noget 'se mig, hør mig og ha medlidenhed med mig' pis som de burde stikke op hvor det kom fra og lære og klare jer selv det har vi andre gjort på den hårde måde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar