torsdag den 25. juni 2015

Oreo cup cakes...

Igår lavede jeg de før omtalte oreo cup cakes..
14 Oreo kiks
2.5 dl mel
0,5 tsk bagepulver
60g smør
2 dl sukker
1 tsk vanilieessens 
2.2 dl mælk
Tænd ovnen på 180 grader.
Rør mel og bagepulver sammen.
Pisk smør og æg sammen til det bliver luftigt.
Tilsæt æg og vanilieessens og rør godt sammen.
Tilsæt halvdelen af melblandingen.
Kom mælk og resten af melblandingen i og rør til dejen bliver glat uden klumper.
Hak oreo'ne og kom dem i dejen rør forsigtigt rundt.
Fordel dejen i 12 forme og bag dem ca 20 minutter.
Lad dem køle af på en rist.
Glasur
100g smør
250gnaturel flødeost
600g flormelis

Rør det hele sammen.
kom det i en sprøjtepose og sprøjt på cup cakesene.
De blev ikke helt så gode som dem til min føzdag...
 2 af dem blev leveret til min mor og hendes veninde henne ad vejen...
Jeg fik også mit tupperware igår, to flasker, 1 appetizer og 2 malebøger..
Så nu har jeg alle dyreflaskerne...
Jeg fik også en lille babuska med ugler på i gæstegave, men den har jeg byttet med min mor...
Jeg er ikke ligefrem fan af alt det der ugle noget...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar