søndag den 14. juni 2015

Tupperware igen igen..

Igår var min mor og jeg til tupperware ved Miriam...
Jeg har snart fået købt alt det jeg vil have, så det er mest deres månedstilbud jeg køber for tiden, jeg ville også gerne have en ekstra space maker af hver størrelse bare lige for en sikkerhed skyld hvis nu der kom noget mere i køkkenet... Så skal jeg også have deres rektangulære festboks men den  må jeg vente med til jeg engang får et kæmpe køkken, jeg skal også have en skræller mere...
Denne gang var ormen i tilbuds kataloget så den var jeg jo nødt til at få fat i så hurtigt som muligt til samlingen, jeg syntes det er lidt synd de ikke har lavet en sandwich boks til den også de er så søde til de andre... Jeg delte et tilbud med min mor så hun får en bagepensel og jeg får en appetizer form også købte jeg et viskestykke, som jeg lige skal prøve hvis det er så godt som det skulle være er jeg jo nødt  til at have nogle flere engang (de er lidt dyre) men de er røde....
Idag var jeg nede og kigge på en symaskine sammen med min far, så vi snart kan få lavet den pressenning, men først kunne vi ikke finde ud af og få den til at gribe undertråden og da den så fik fat i den rev den tråden over, så nu skal far undersøge om den overhovedet kan køre med så tyk en tråd....
Da jeg kom hjem lavede jeg lige en lille nederdel i det sidste dino stof...
Den blev ikke helt som jeg gerne ville have den, men det er nok fordi det er jersey istedet for bomuld.
Men jeg fik prøvet mine nye størrelses mærker, som jeg fandt en der lavede på sådan en skæreplotter, sådan en er jeg nødt til at have en dag, så jeg selv kan lave sådan nogle ting...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar